Årets TV-aksjon går til Atlas-alliansen og skal åpne dører for funksjonshemmede som lever i krig og fattigdom.
Gjør som flere tusen andre bedrifter og gi et bidrag til TV-aksjonen.
Årets TV-aksjon går til Atlas-alliansen og skal åpne dører for funksjonshemmede som lever i krig og fattigdom.
Gjør som flere tusen andre bedrifter og gi et bidrag til TV-aksjonen.
Hvert år engasjerer flere tusen bedrifter seg i TV-aksjonen. Det fins utallige måter å engasjere seg på, enten gjennom donasjon, deltakelse på ringedugnad eller aktiviteter på arbeidsplassen. Les mer om mulighetene og hvorfor det å støtte TV-aksjonen er et godt valg.
Unge forventer sosialt ansvar, og bedrifter som leverer får vekst og trivsel tilbake. Til og med lykke, skal vi tro professor Caroline Ditlev-Simonsen.
I uken før TV-aksjonen blir det arrangert over 100 ringedugnader rundt i landet. Her samles mennesker fra lokale bedrifter og ringer til sitt nettverk som de har blitt kjent med i løpet av arbeidslivet.
Dette er den mest inntektsbringende og hyggelige aktiviteten vi har for næringslivet, og den tar kun et par timer å gjennomføre.
Bedriften din får også vist frem sitt samfunnsengasjement for andre bedrifter, og dere får en god arena for å treffe andre aktører. Mange av ringedugnadene får også omtale i lokal media.
Vi vil ha med deg, din bedrift og ditt nettverk på ringedugnaden nærmest deg!
Ta kontakt med din lokale fylkesaksjonsleder for å finne ut hvor du kan være med.
I tre uker i oktober donerer Narvesen én krone for hver solgte kopp kaffe til TV-aksjonen. På aksjonsdagen byr de også på gratis kaffe til alle bøssebærere, en varm takk til dem som gjør en innsats.
Hos Videocation blir kompetanseutvikling også en god gjerning: alle kursinntekter går direkte til TV-aksjonen.
Vi vil gjerne ha deg med på laget.
Ta kontakt med din lokale fylkesaksjonsleder her
For annet samarbeid, ta kontakt med: