DSC00135

Trumf og TV-aksjonen: Et samarbeid som engasjerer millioner

Hvert år bidrar næringslivet med viktig støtte til TV-aksjonen – verdens største dugnad. En av samarbeidspartnerne som har gjort en stor forskjell siden 2021, er Trumf.  

Gjennom sitt fordelsprogram gjør Trumf det enkelt for sine 3 millioner medlemmer å støtte TV-aksjonen ved å donere Trumf-bonusen sin. 

– Vi har fokus på to viktige budskap: Å rekruttere bøssebærere og oppfordre medlemmene våre til å donere bonusen sin, forteller Mari Anette Hjorthol i Trumf. 

 

Har donert 4 millioner  

Trumf tilrettelegger for donasjon i en begrenset periode hvert år, samtidig som de gir TV-aksjonen verdifull synlighet mot sitt store nettverk. Engasjementet har gitt imponerende resultater – til sammen har Trumf-medlemmer bidratt med nesten 4 millioner kroner til TV-aksjonen. 

Untitled Design (36)

– Det er utrolig gøy å se hvor mye vi klarer å samle inn. Det føles meningsfullt å få være en del av dette, sier Mari Anette Hjorthol.  

Samarbeidet mellom Trumf og TV-aksjonen viser hvordan næringslivet kan spille en aktiv rolle i å skape varig endring.

Hver donasjon – liten eller stor – utgjør en forskjell.